المعركة تشتعل بين خالد سليم وزيزي عادل ..اليكم التفاصيل

اشتعلت المعركة الكلامية بين الفنانة زيزي عادل والفنان خالد سليم بعد تبرأ الأخير من مساعد مدير أعماله لأسباب وصفها بأنها مهنية وأخلاقية ، وهو الشخص نفسه الذي يتولى حاليا إدارة أعمال زيزي عادل.

خالد سليم يحذر من مدير أعماله

والبداية انطلقت من خلال نشر الفنان خالد سليم بيانًا حذر فيه من التعامل مع المدعو "محمد سمير" عبر خاصية الستوري انستغرام، وكتب قائلا : "تحذير هام، يحذر المكتب الفني الخاص بالفنان خالد سليم، التعامل مع المدعو محمد سمير، في أي شيء يتعلق بأعمال الفنان خالد سليم، الفنية بشكل عام، علمًا بأن الفنان قد استبعده تمامًا من فريق عمله منذ أكثر من عامين، لأسباب مهنية وأخلاقية، وأن المدعو محمد سمير، لم يكن إلا مساعدًا ومرافقًا فقط للفنان ولم يكن مديرًا لأعماله مطلقًا".

خالد سليم

زيزي عادل ترد على خالد سليم

بيان خالد سليم استفز الفنانة زيزي عادل معترضة على مضمونه، فنشرت بدورها تدوينة دافعت فيها عن مدير أعمالها محمد سمير، وكتبت قائلة :: "في البداية عايزة أعترض على الكلام اللي مكتوب عن لسان خالد سليم، واللي بيكون ابن عمت محمد سمير، وبينهم صلة قرابة غير أن محمد كان مدير أعماله ٩ سنوات، وعايزه أوضح إن محمد سمير، هو مدير أعمالي بقاله سنتين وهو جدير بالثقة وكان في فترة كان محمد سمير مدير أعمالي أنا و خالد سليم في نفس الوقت مما أدى إلى الخلافات".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

في البدايه عايزه اعترض علي الكلام اللي مكتوب عن لسان خالد سليم واللي بيكون ابن عمت محمد سمير وبينهم صله قرابه غير ان محمد كان مدير اعماله ٩ سنوات. و عايزه أوضح ان محمد سمير هو مدير أعمالي بقاله سنتين وهو جدير بالثقه وكان في فتره كان محمد سمير مدير أعمالي انا و خالد سليم فى نفس الوقت مما أدى إلى الخلافات ومن خلال تعاملي مع محمد هو فاهم كويس جدا يعني ايه اداره.. و بيكون متواجد مع الفنان في اي مكان زي الاستوديو او في تصوير فيديو كليب او جلسات تصوير وما شابه ذلك مش بس تواجده في الشغل اللايف... وبالنسبة لكلام خالد سليم انه تم استبعاد محمد لأسباب مهنيه وأخلاقيه.. ف السبب هو أن محمد سمير اتفق على اداره أعمالي. و اعترض خالد سليم ومتهيألي ان ربنا ميرضاش ان حد يوقف زرق داخل لشخص وده كان سبب انتهاء الشغل بينهم... وحابه أوضح ان محمد سمير شخص يعتمد عليه مهنيا وأخلاقيا.. ومتهيألي ده مش رأي لوحدي لان محمد علي معرفه بفنانين وملحنين وشعراء وموزعين ومديرين اعمال كبار وممكن يقولو رأيهم فيه من خلال تعاملهم معاه @moh_samir78 #zeezee_adel #زيزى_عادل

A post shared by zeezee adel (@zeezee_adel) on

وكشفت زيزي عادل عن سبب استبعاد خالد سليم للمدعو محمد سمير من ادارة أعماله، فتعابعت قائلة "ومن خلال تعاملي مع محمد هو فاهم كويس جدا يعني ايه إدارة، وبيكون متواجد مع الفنان في أي مكان زي الاستوديو أو في تصوير فيديو كليب أو جلسات تصوير وما شابه ذلك، مش بس تواجده في الشغل اللايف، وبالنسبة لكلام خالد سليم أنه تم استبعاد محمد لأسباب مهنية وأخلاقية، فالسبب هو أن محمد سمير اتفق على إدارة أعمالي، واعترض خالد سليم ومتهيألي إن ربنا ميرضاش إن حد يوقف رزق داخل لشخص وده كان سبب انتهاء الشغل بينه".

وختمت بيانها بالإشادة بأخلاق ومناقبية مدير أعمالها، فقالت " وحابه أوضح إن محمد سمير شخص يعتمد عليه مهنيا وأخلاقيا، ومتهيألي ده مش رأي لوحدي لأن محمد على معرفة بفنانين وملحنين وشعراء وموزعين ومديرين أعمال كبار وممكن يقولوا رأيهم فيه من خلال تعاملهم معاه".