رسالة اعتذار من رامي جمال لزوجته بعد تهنئته الصادمة لها في عيد ميلادها:"أصابني عدم التوفيق"

رامي جمال، المطرب المصري، وجه رسالة جديدة إلى زوجته بعد الجدل الكبير الذي أثاره مؤخراً، بسبب رسالة تهنئته الصادمة إليها في عيد ميلادها، والتي أثارت انقسام الجمهور وتلقى بسببها انتقادات واسعة، ووجه رامي رسالة اعتذار إلى زوجته بسبب الهجوم عليهما.

رامي جمال يعتذر لزوجته بعد تهنئته المثيرة للجدل إليها

ونشر الفنان رامي جمال رسالة اعتذار إلى زوجته ناريمان، بعد الجدل الذي أثاره بسبب تهنئته إليها في عيد ميلادها، والتي عرضته لانتقادات واسعة بسبب طريقته في المزاح معها، وتهديده لها بالطلاق على سبيل المزاح، وقال في رسالته الجديدة: "اسف لو اتضايقتي يوم عيد ميلادك مني بشكل مباشر او غير مباشر، اصابني عدم التوفيق في استخدام كلامك وهزار اعتبروه البعض استهزاء او انتقاص من اهم شخص في حياتي، رغم اني عارف وواثق في تفكيرك وطبيعة حياتنا اللي بمميزاتها وعيوبها قررت انها تكون مش للعلن".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ramy Gamal (@ramygamalmusic)

رامي جمال يوجه رسالة جديدة لزوجته بعد تعرضهما للانتقادات

وتابع رامي جمال في رسالته لزوجته: "اللآراء السلبية اللي شفتها واللي انتي شفتيها لمجرد محاولتك اثبات ان كلامي عنك هو اصلا بوست ليكي قبل البوست بتاعي جدعنة منك غير مستغربة للاسف قوبلت بانك شفتي فعلا كلام من البعض يضايق، وبما اننا عايشين مع ناس فانا بعتذرلك عن اللي حستيه بسبب هزار عارف انك قابلاه، بس من حب ربنا فيكي ومن سوء التوفيق ليا ان الناس شافته اهانه وقررت تدافع عنك من غير كلام كتير اسفلك واسف للي ضايقهم الموضوع، وشكرا جدا ليكي واللي فهموا قصدنا من الاول بس الدرس المستفاد اني غلطت في نشر حياتي للعلن اوعدكم مفيش كلام غير في اللي بشتغل فيه.. بحبك".

زوجة رامي جمال ترد على رسالة اعتذاره

وردت زوجة رامي جمال على رسالة اعتذاره لها على انستقرام، وقالت في تعليقها: "مش عارفة بتتأسف عليه وليه، وبقولك تانى طريقة هزارك دى مش بتضايقنى ولا هزارى معاك بيضايقك ولو بيضايق الناس فخلاص مفيش داعي يشفوه، لكن هوا ولا غلط ولا حاجة محتاجة اسف بالنسبالى وانا بحبك زى ما انت ومحبش ان اى حاجة ف الدنيا تضايقك".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by nareem (@nariiman_n)

وكان رامي جمال قد أثار جدلاً واسعاً بسبب رسالة تهنئته إلى زوجته في عيد ميلادها، والتي وصفها البعض بالصادمة وغير اللائقة بعدما قال بها:" الحمد لله أننا مخلفناش... لأن نهاية العالم هتبقي بدايتها من بيتنا.. كل سنة وأنت أول وأخر وأحلي وأرخم حاجة في حياتي، بفكر أطلقك علشان أخد الدريسينج، والحق يرجع لأصحابه، عيد ميلاد سعيد"، ودافع رامي جمال وزوجته عن رسالة التهنئة قبل أن يحذفها من انستقرام.

الصور من حساب رامي جمال وزوجته ناريمان على انستقرام.