تامر حسني مصدوم من عرض فيلمه في هوليوود ويوجه رسالة مؤثرة

تامر حسني يعيش حاليا اسعد لحظات حياته بعدما تلقى خبرين سارين اولهما: عرض فيلمه الجديد "تصبح على خير" على شاشات مسرح هوليوود بدعوة من مجلة enigma العالمية في 9 أغسطس المقبل، وطباعة بصمات يده وقدمه على المسرح الصيني في هوليوود.

تامر حسني يحقق حلمه

الفنان المصري تامر حسني زف الخبرين لجمهوره عبر رسالة مطولة نشرها على صفحته على انستغرام وكتب فيها :"والله العظيم كان حلم من أحلام حياتى إنى أكون فنان مصرى عربى وأحد مشاهير العالم اللى ممكن صوته يوصل لكبار متخصصين الفن فى العالم، عشان يقيموا مشوارى الفنى ويتعملى الطباعة الأسمنتية لليد والقدم فى هوليوود".

تامر حسني

وتابع تامر حسني: "إنما كمان أكون أول فنان عربى وكمان فيلمى تصبح على خير هيكون أول إنتاج مصرى يعرض على شاشات هذا المسرح العريق فى هوليوود، ده كرم كبير أوى، ولحد ما تمت دعوتى للتكريم ولوقتنا هذا أنا والله لسه مش مصدق وخايف أفرح أصلا".

تامر حسني: ما فيش مستحيل

وختم تدويتنه بالتعبير عن صدمته بالأمر، قائلا :" بس كان لازم اعبرلكم عن صدمتي وفرحتي بالتكريم ده اصله ليه معنى كبير اوي عندي كمصري عربي لازم تعرفوا ان مفيش مستحيل مهما شوفتوا اي ظروف وواجهتوا اي صعاب طول ماأنت بتحلم وبتسعى وبتجتهد مفيش مستحيل ..شكراً مجلة enigma العالميه (الحمدلله )".

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

يشار الى ان فيلم "تصبح على خير"  من بطولة تامر حسني ويشاركه فيه كل من الفنانة مي عمر والفنانة نور والفنانة درة وهو من إخراج محمد سامي، وقد حقق الفيلم إيرادات كبيرة في موسم عيد الفطر، ونشر تامر في وقت سابق عدة فيديوات له خلال حضوره العرض الاول لفيلمه الذي استقطب جماهير حاشدة.