بعد أزمة صورهما..شاهدوا حمدي الميرغني وإسراء عبد الفتاح يحتفلان بعقد قرانهما مجددا

يبدو أن ردود الأفعال التى تلقتها الفنانة إسراء عب الفتاح على صورها فى حفل عقد قرانها والتى ظهرت فيها بملامح غاضة مما أوحى للبعض أنها مجبرة على هذه الزيجة جعلتها تحتفل بعقد قرانها مرة أخرى وتلتقط صوراً أكثر فرحاً لإرضاء الجمهور.

حمدي الميرغني وإسراء عبد الفتاح يحتفلان بعقد قرانهما من جديد

وقام الثنائى إسراء عبد الفتاح وحمدي الميرغني بالإحتفال بعقد قرانهما من جديد من خلال حفل بسيط داخل أحد المطاعم الكبرى بالقاهرة،  وقاما بتقطيع التورتة والتقاط  العديد من الصور الرومانسية لهما  فى رد واضح منهما على جميع التعليقات السلبية بعد إنتشار صور عقد القران الأولى.

غضب إسراء عبد الفتاح بسبب صورها

وكانت الفنانة إسراء عبد الفتاح أعلنت عن غضبها بسبب سخرية البعض من صورها فى حفل عقد قرانها والتى ظهرت فيها بملامح غاضبة وقامت بتبريرها بأنها صور عفوية.

رسالة رومانسية من إسراءعبد الفتاح لحمدي الميرغني 

وكانت الفنانة إسراء عبد الفتاح عبرت عن  سعادتها بعقد قرانها على حمدي الميرغني برسالة رومانسية  من خلال صفحتها الشخصية بموقع الصور الشهير انستقرام كتبت فيها قائلة: اهم ورقة مضيتها في حياتي ... عمري ما حبيت غيرك احلي و اهم يوم في حياتي يوم ما بقيت مراتك ... اهم و احلي و اغلي لقب في حياتي " مدام حمدي الميرغني لكل الناس اللي بتقول اني كنت متضايقة و مكنتش مبسوطة، اقسم بالله انا عمري ماكنت مبسوطة ولا فرحانة ولا بضحك من قلبي غير في يوم كتب كتابي ... لكل الناس اللي انا مش فاهمة هما متضايقين ليه، ربنا يرزقكوا بحد يعملكوا اضعاف اللي اتعملي و يفرحكوا اضعاف فرحتي ... والناس اللي بتقول اني كنت مجبرة علي الجواز، ده الراجل اللي اخترته بكامل ارادتي اللي قلبي و عيني مبيشوفوش حد غيره ... ربنا يخليك ليا يا حمدي و يبعد عننا الناس اللي مش فرحانة بفرحتنا".