رامي صبري يوضح اسباب محبته لأصالة نصري ويصالح زوجها

بعد رسالته الاولى للفنانة اصالة عقب خروجه من السجن، أوضح الفنان المصري رامي صبري اسباب محبته وتقديرة للأخيرة من خلال رسالة جديدة لها نشرها عبر حسابه على انستغرام اشار فيها الى مدى الدعم المعنوي الكبير الذي كان يتلاقاه من الفنانة السورية منذ بداياته الفنية.

رامي صبري يكشف سبب محبته لأصالة

ونشر رامي صبري صورة له تجمعه بأصالة واخرى بزوجها وكتب قائلا :"أصالة حضرت أول انطلاق لأول حلم ليا وهو ألبوم (حبيبي الأولاني) وشاركت في نجاحه بمجهودها وأفكارها من حبها واقتناعها بيا وأنا لسه محدش يعرفني.. شاركت في فكرة دويتو مش فاكر ليك وكانت سببا كبيرا أن الجمهور العربي يسمعني بما أنها مطربة الخليج الأولى فالجمهور العربي كله سمعني ونجحت الغنوة بإذن الله".

 

اصاله...... حضرت اول انطلاق اول حلم ليا وهو البوم ( حبيبي الاولاني ) وشاركت في نجاحه بمجهودها وافكرها من حبها واقتنعها بيا وانا لسه محدش يعرفني .. شاركت في فكره دويتو مش فاكر ليك وكانت سبب كبير ان الجمهور العربي يسمعني بما انها مطربه الخليج الاولي فالجمهور العربي كله سمعني ونجحت الغنوه باذن الله .. دايما في حاله من الدعم من غير ما احس هيا اطيب حاجه ممكن تشوفها او تعرفها في وسط اغلبيته في مشاكل نفسيه كتيررر وده بان في محنتي وقفت مع زوجتي شيرين في محنتي لحد ما خلصت مشكلتي باحسسها وطيبتها .. كل اللي قدرت افتكرو من اللي عملته معايا كتبته اكيد في اكتر من كده ومش هقدر اكتب كلمه شكرا عشان كلمه قليله اوي اوي عليها بس حابب اشكر حبيبي واخي المخرج العبقري طارق العريان وصديقي انس نصري علي سوالهم واهتمامهم ...  @assala_official

A post shared by Ramy Sabry (@ramysabry8) on

كما لفت رامي صبري وقوف اصالة الى جانب زوجته فأضاف في رسالته "دايما في حالة من الدعم من غير ما أحس هيا أطيب حاجة ممكن تشوفها أو تعرفها في وسط مشكلات نفسية كتير، وده بان في محنتي وقفت مع زوجتي شيرين في محنتي لحد ما خلصت مشكلتي بإحساسها وطيبتها".

رامي صبري يصالح طارق العريان

رامي صبري حرص كذلك على توجيه الشكر لطارق العريان الذي كان على خلاف معه سابقا "كل اللي قدرت أفتكره من اللي عملته معايا كتبته.. أكيد في اكتر من كده ومش هقدر أكتب كلمه شكرا عشان كلمه قليله أوي أوي عليها بس حابب أشكر حبيبي وأخي المخرج العبقري طارق العريان وصديقي أنس نصري على سؤالهم واهتمامهم".

وكان رامي صبري وجه فور خروجه من السجن رسالة شكر لأصالة جراء وقوفها بجانبه، فيما اكدت رسائلهما المتبادلة إنتهاء خلافات رامي صبري نهائياً مع طارق العريان زوج اصالة والتي كادت ان تؤثر على صداقته بالاخيرة، بعد فسخ رامي صبري تعاقده مع زوجها كمنتج لألبوماته، كما اعلن عن عودته للعمل في ألبومه الجديد.