رسالة رومانسية من كريم فهمي لزوجته فى عيد ميلادها.. شاهدوا بالصور

يشهد الوسط الفنى العديد من حالات الحب الإستثنائية بين النجوم وأزواجهم ويكون الجمهور شاهدا على هذه العلاقة، وهو ما جعل الفنان كريم  فهمي حريصا على مشاركة جمهوره العديد من لحظات السعادة التى يعيشها مع زوجته وأم ابنتيه كاميليا ونعومى، وكان أخرها إحتفاله  بعيد ميلاد زوجته من خلال رسالة رومانسية عبر فيها عن حبه الشديد لها.

نص الرسالة

وكتب كريم فهمي لزوجته على صفحته الشخصية بموقع الصور الشهير "انستقرام" قائلا: "بدأت معاكي المشوار و محدش كان بيعرفني في اي مكان و كانت البدايه صعبة .. استحملتي معايا كتير و لسه بتستحملي عصبيتي بسبب قلقي علي شغلي و توتري ... بتستحملي مزاجي المتقلب بسبب برضه الشغلانه المتعبه ... أنا عارف انك وافقه جنبي عشان شايفاني بشتغل الشغلانه اللي بحبها اللي إنتي شايفه من وراها تعب كبير .... ربنا يخليكي ليا أنا و كاميليا و نعومي و تفضلي تستحملينا كده علطول .... بحبك".

إختيار إجبارى

ويواصل الفنان كريم فهمي حالياً تصوير مشاهد مسلسله الجديد"إختيار إجبارى" الذى يشارك فى بطولته بجانب عدد كبير من النجوم وعلى رأسهم خالد سليم وإنجى المقدم ومى سليم وفراس سعيد وهيدي كرم ومن تأليف حازم متولى وإخراج مجدى السمرى ومن المفترض ان يتم عرضه مع بداية العام الجديد

رسالة رومانسية من ساموزين لزوجته..لن تتخيلوا مدى رقتها!

كريم فهمي