بالصور: مي عز الدين مهووسة بشراء...؟

مي عز الدين في بوستر مسلسل وعد

مي عز الدين في بوستر مسلسل وعد

من كواليس تصوير مسلسل وعد

من كواليس تصوير مسلسل وعد

مي عز الدين بمشهد من مسلسل وعد

مي عز الدين بمشهد من مسلسل وعد

مي عز الدين تطل يوميا على المشاهدين في رمضان بمسلسل وعد

مي عز الدين تطل يوميا على المشاهدين في رمضان بمسلسل وعد

الممثلة المصرية مي عز الدين شاركت جمهورها عبر موقع "انستغرام" بصورة لها من داخل غرفة نومها كشفت فيها عن هوسها المبالغ بشراء العطور، وعلقت عليها قائلة :"اعتراف بقيت مريضة بالعطور بشكل مبالغ فيه ومش عارفة اوقف مع اني بقيت اني محدثة برفانات، واني بقيت بصرف بسفه عليهم بس مفيش فايدة، يمكن الموضوع زايد عندي علشان قعدت 15 سنة من عمري عندي حساسية جلدية منهم فا ممنوع استعملهم تماما وشفيت من الحساسية دي بقالي سنة فقط".

عطور مي عز الدين

مي عز الدين اضافت في تدوينتها "بس برضه مش كدة انا بشتري بجنون حتى لو مش محتاجة والهبل وصل اني ساعات اقوم من السرير احط وارجع تاني حتى لو مش خارجة اتجننت رسمي اقسم بالله!!! ده غير اني بقيت حاسة اني قاعدة في السوق الحرة مش اوضة نومي الجنون انواع فعلا!ادمان نقط ضعفي".

مي عز الدين

كارول سماحة تكشف عن مفاجأتها..ومي عز الدين تشكرها

صور : مي عز الدين بملامح مختلفة في بوستر "وعد"

يشار الى ان مي عز الدين تطل على المشاهدين في موسم رمضان 2016 بمسلسل  "وعد" الذي بدأ عرضه امس على قناة "ام بي سي"، بمشاركة كل من النجوم: احمد صلاح السعدني، وحازم سمير، وحسن حسنى، وكارمن لبس، وملك قورة، وسهر الصايغ، وسامية الطرابلسى، وهند رضا، حسام داغر، وسميرة مقرون، ورانيا ملاح، راندا البحيرى وغيرهم، وهو من تأليف محمد سليمان عبد المالك واخراج ابراهيم فخر.