صور : تامر حسني مصدوم بشبيهه..وهذه نصائحه له!

تامر خلال حفل الاطباء

تامر خلال حفل الاطباء

تامر حسني يتسلم جائزة في الموريكس دور 2016

تامر حسني يتسلم جائزة في الموريكس دور 2016

تامر حسني مع شبيهه عمر..هل تميزون بينهم؟

تامر حسني مع شبيهه عمر..هل تميزون بينهم؟

تامر حسني باحدث صورة سلفي له

تامر حسني باحدث صورة سلفي له

تكريم تامر في الموريكس دور 2016

تكريم تامر في الموريكس دور 2016

صدم الفنان المصري تامر حسني متابعيه عبر حسابه على "انستغرام" بنشر صورة له مع شبيهه الذي يدعى "عمر" وذلك اثناء وجوده في مكتبة الاسكندرية استعدادا لحفله في ختام "مؤتمر الاطباء"، وعلق تامر على الصورة بتدوينة مرحة قال فيها :" للوهلة الاولى كنت رايح اسلم عليه كنت فاكره انا ، لاء وتحس انه شبهي اكتر مني مش فاهم ازاي، المهم بعد ما اتكلمت معاه لقيت الموضوع كله ان من الحب ما شبه".

تامر حسني اضاف في تدوينته :" بس اللي خلاني اكتب البوست ده حاجه مهمة اوي اني سألته بتشتغل ايه قالي مهندس ففرحت عشان انك تكون بتحب فنان ومستهويك حتى انك شبهه اوعى تلغي نفسك وتعيش على الفكره دي هزر بيها كام يوم كده وخلاص".

 

A photo posted by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

وتابع :"انما انت لازم تبقى انت واللي هكون فرحان بيه بجد إنك لو بتحب فنان اوي كده فياريت تتأثر بالأعمق بالمضمون مش الشكل اتأثر بنجاحه واتعب وانجح زيه في مجالك.نهاركم ابيض إن شاء الله " .

من المرأة التي وصفها تامر حسني ببطلة العالم في النكد؟

آخر التغريدات: مي عز الدين تشكو همومها للجمهور..وهذه مفاجأة كارول سماحة!

تامر يحيي حفل الاطباء

واعرب النجم المصري عن سعادته لاحياء حفل مؤتمر المؤسسة العلميه للقلب والشرايين بالتعاون العلمي مع قسم القلب جامعة الاسكندريه مؤتمر Cardio alex للأطباء، وكتب في تدوينة له :"كان مؤتمر مشرف بالفعل وكان الحضور اكثر من رائع من الاطباء المصريين والعرب والاجانب وطلبة جامعة الاسكندريه العظيمه والف شكر للدكتور محمد صبحي على كل ما قاله في حقي وعلى رعايته الكامله لهذا اليوم المصري".

واضاف :"تشرفت ايضا بلقاء بطلة العالم في الاسكواش اللاعبه المصريه الاصغر سنا والاولى على مستوى العالم نور الشربيني. وفرحتي الثالثه كانت المسرح الكبير الذي يحمل بالفعل كل المواصفات العالميه مسرح مكتبة الإسكندريه. تقريبا انا غنيت في معظم مسارح العالم وشهاده من قلبي ان هذا المسرح من اجمل مسارح العالم من حيث السعه والتصميم والديكورات والحضور الكريم. شكرا اسكندريه".

يُذكر ان حسني انتهى من تسجيل اغاني البومه الجديد "عمري إبتدى"، والذي سيطرح في عيد الفطر المقبل، كما تم تكريمه في حفل الموريكس دور 2016.