احمد حلمي يطلب لاول مرة خدمة من جمهوره..ما القصة؟

احمد حلمي يوجه رسالة الى جمهوره

احمد حلمي يوجه رسالة الى جمهوره

احمد حلمي ضاق ذرعا بالحسابات المزيفة باسمه

احمد حلمي ضاق ذرعا بالحسابات المزيفة باسمه

احمد حلمي يطلب التأكد من العلامة الزرقاء لحساباته

احمد حلمي يطلب التأكد من العلامة الزرقاء لحساباته

ضاق النجم المصري احمد حلمي ذرعا بالحسابات المزيفة التي تحمل اسمه وتنشر مواقف  لا تعبر عن توجهاته وارائه، مما دفعه الى توجيه رسالة مطولة الى جمهوره عبر صفحته الخاصة على "الفيسبوك" اكد لهم فيها ان جميع حساباته الصحيحة موثقة عبر العلامة الزرقاء.

وكتب احمد حلمي: "مساء الخير عليكوا جميعا.. انا طالب منكم خدمة.. ودي اول مره اطلب فيها خدمة منكوا.. انا هاقولكوا ايه الموضوع، في بعض الاصدقاء والصحفيين الاعزاء كلموني وقالولي ان في اكاونتات كتيرة منتحلة شخصيتي وحاطين صورتي واسمي، وطلبوا مني ارد على الاكاونتات المزيفة دي لانهم بيتكلموا بلساني والناس بتصدق، وبعض الناس بتشتم من غير حتى ما يتاكدوا اذا كانت الاكوانتات دي بتاعتي فعلا ولا لا".

احمد حلمي.."كدة كوخة"
واضاف الممثل المصري :"المهم انهم طلبوا مني ارد واوضح الصورة، فانا لقيت نفسي بقولهم جملة قولتها قبل كدة في احد مشاهد فيلم (الف مبروك) قولتلهم "والله ما انا رادد" فضحكوا" "علشان كدة ارجوكم اي حد يقابل في وشه اي اكونت يحمل اسمي او صورتي ياريت يتاكد انه حقيقي قبل ما يتعامل معاه.. وللعلم انا معنديش اكونتات خالص مش مؤكدة. كلها مؤكدة بعلامة الصح الزرقاء .. الخدمة بقى اللي انا طالبها منكم ان اي حد يشوف اي اكونت منتحل اسمي وصورتي على فيس بوك او تويتر او انستجرام انه يعمل معاه الصح، وطبعا الصح اللي انا اقصده انه ينصحه ويقوله (كدة كوخة) طبعا انا اللي خلاني اطلب هو الحب العشم والله.. شكرا جزيلا".

احمد حلمي للمرأة في يومها: انت العالم نفسه

احمد حلمي متهم بالتزييف وباستغلال شهرته..والمحكمة تدينه!

وكان النجم  المصري احمد حلمي تعرض لهجوم حاد من مقدم برناج "الملف" على قناة "العاصمة" عزمي مجاهد مستندا على عبارات نسبت لحلمي على حسابات مزيفة على "تويتر" و"فايسبوك".

وقال خلال الحلقة: "احمد حلمي يهاجم البلد رغم انه يحصل على 10 ملايين جنيه في الفيلم من فلوس المصريين"، مما استدعى من الفنان المصري التوضيح.