مفاجأة بالفيديو: عزت ابو عوف تزوج مديرة أعماله

منذ ايام قليلة أعلن الفنان الكبير عزت أبو عوف أنه شعر بالسعادة قبل خوضه جراحة خطيرة بالقلب لاحتمال أن يقابل زوجته الراحلة فاطيما، وبالأمس أضطر الفنان نفسه للكشف عن زواجه سرا من مديرة أعماله منذ ثلاثة اشهر كاملة، للرد على شائعات أثيرت حول أسباب بقائها في المنزل 24 ساعة منذ تعرضه لوعكته الصحية.
 
عزت لم يجد تناقضا في كلامه السابق عن عشقه وشعوره بالشوق للقاء زوجته الراحلة ، وبين زواجه سرا من مديرة أعماله، وقال في حوار لبرنامج ET بالعربي، مراتي أميرة اللي اتجوزتها في الشهر الآخراني، واخداني على عيوبي وواخدها على عيوبها، مش عايز حد أتمنظر بيه وملاقتش أحسن منها، فكرت في إنها تكون زوجة صالحة، تساعدني أكمل اللي فاضلي من عمري، ولو كنت لوحدي مكنتش هقدر أكمل واكتشفت كدة.
 
وأضاف :مفيش كلمة غيرة مفيش كلمة اشمعنا حاطط الصورة دي مشيرا لصورته مع زوجته الراحلة فاطيما، وقال: فاطيما ما كانتش بتسيب فرصة تقدر تساعدني فيها ومتساعدنيش العطاء كان اسم العلاقة بيني وبينها، كان ممكن تديني حتة من قلبها.
 
المثير أن أميرة أكدت أن الزواج تم منذ ثلاثة أشهر،  وقبل خضوع عزت أبو عوف لجراحة القلب، واشارت إلى أنها ستظل خلف الكواليس كما كانت طوال 18 عاما شغلت فيها مهمة مدير أعماله.